Jak nakupovat
Postup při nákupu
-
Volba produktu
Vyberte si produkt z nabídky, která je rozdělena do jednotlivých kategorií (Anabolizéry, Brain nutrition,…) a klikněte přímo na produkt nebo na tlačítko K produktu. -
Volba množství popř. příchutě
Zvolte počet objednávaných kusů. U některých výrobků je nutné zadat další parametr, např. příchuť u proteinu apod. Pod formulářem je uveden stručný popis produktu včetně složení, doporučeného dávkování a obsahu balení. -
Přidání dalších produktů
Do košíku můžete přidávat další produkty. Poštovné a balné je stanoveno paušální sazbou bez rozdílu vah i rozměrů zásilky. -
Přejděte do košíku
Kliknutím na Košík přejdete k jeho přehledu. Zde můžete košík ještě upravovat – přidat/odebrat množství jednotlivých produktů nebo přidat další produkt popř. některý vymazat. -
Zadání dodacích údajů a výběr způsobu dodání a úhrady
Objednat můžete jako registrovaný uživatel nebo jako host. Vyplníte adresu pro doručení a vyberete způsob dopravy a platby. -
Odeslání objednávky
Objednávku potvrďte. Na e-mail vám přijde automatické potvrzení přijetí objednávky. Pokud e-mail neobdržíte do několika minut, podívejte se do složky označené jako SPAM nebo Nevyžádaná pošta.
Zjištění stavu objednávky
-
Telefonicky nebo e-mailem
Stav objednávky si můžete rovněž ověřit telefonicky nebo e-mailem. Uveďte číslo objednávky nebo vaše jméno.
Vyřízení reklamace
Zcela výjimečně se může stát, že zásilka k Vám dorazí s poškozeným obalem. Zkontrolujte obsah balíčku před dopravcem, na pozdější reklamaci nebudete mít nárok. Pokud by některý produkt v zásilce byl poškozen nebo dokonce chyběl, balíček nepřevezměte a sepište s Českou poštou protokol o reklamaci.
-
Jak postupovat při reklamaci
Pokud by některý produkt v zásilce byl poškozen nebo dokonce chyběl, balíček nesmíte převzít. Sepište s Českou poštou protokol o reklamaci a nám zavolejte nebo napište e-mail se sdělením, co je s Vaší objednávkou v nepořádku. Uveďte číslo objednávky a Vaše jméno. -
Záruka vrácení peněz
My se s vámi domluvíme na vrácení peněz, poskytnutí slevy nebo novém odeslání produktu na naše náklady.