Jak nakupovat

Postup při nákupu

  1. Volba produktu
    Vyberte si produkt z nabídky, která je rozdělena do jednotlivých kategorií (Anabolizéry, Brain nutrition,…) a klikněte přímo na produkt nebo na tlačítko K produktu.

  2. Volba množství popř. příchutě
    Zvolte počet objednávaných kusů. U některých výrobků je nutné zadat další parametr, např. příchuť u proteinu apod. Pod formulářem je uveden stručný popis produktu včetně složení, doporučeného dávkování a obsahu balení.

  3. Přidání dalších produktů
    Do košíku můžete přidávat další produkty. Poštovné a balné je stanoveno paušální sazbou bez rozdílu vah i rozměrů zásilky.

  4. Přejděte do košíku
    Kliknutím na Košík přejdete k jeho přehledu. Zde můžete košík ještě upravovat – přidat/odebrat množství jednotlivých produktů nebo přidat další produkt popř. některý vymazat.

  5. Zadání dodacích údajů a výběr způsobu dodání a úhrady
    Objednat můžete jako registrovaný uživatel nebo jako host. Vyplníte adresu pro doručení a vyberete způsob dopravy a platby.

  6. Odeslání objednávky
    Objednávku potvrďte. Na e-mail vám přijde automatické potvrzení přijetí objednávky. Pokud e-mail neobdržíte do několika minut, podívejte se do složky označené jako SPAM nebo Nevyžádaná pošta.

Zjištění stavu objednávky

  • Telefonicky nebo e-mailem
    Stav objednávky si můžete rovněž ověřit telefonicky nebo e-mailem. Uveďte číslo objednávky nebo vaše jméno.

Vyřízení reklamace

Zcela výjimečně se může stát, že zásilka k Vám dorazí s poškozeným obalem. Zkontrolujte obsah balíčku před dopravcem, na pozdější reklamaci nebudete mít nárok. Pokud by některý produkt v zásilce byl poškozen nebo dokonce chyběl, balíček nepřevezměte a sepište s Českou poštou protokol o reklamaci.

  • Jak postupovat při reklamaci
    Pokud by některý produkt v zásilce byl poškozen nebo dokonce chyběl, balíček nesmíte převzít. Sepište s Českou poštou protokol o reklamaci a nám zavolejte nebo napište e-mail se sdělením, co je s Vaší objednávkou v nepořádku. Uveďte číslo objednávky a Vaše jméno.

  • Záruka vrácení peněz
    My se s vámi domluvíme na vrácení peněz, poskytnutí slevy nebo novém odeslání produktu na naše náklady.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení