Jak nakupovat

Postup při nákupu

  1. Volba produktu
    Vyberte si produkt z nabídky, která je rozdělena do jednotlivých kategorií (Anabolizéry, Brain nutrition,…) a klikněte přímo na produkt nebo na tlačítko K produktu.

  2. Volba množství popř. příchutě
    Zvolte počet objednávaných kusů. U některých výrobků je nutné zadat další parametr, např. příchuť u proteinu apod. Pod formulářem je uveden stručný popis produktu včetně složení, doporučeného dávkování a obsahu balení.

  3. Přidání dalších produktů
    Do košíku můžete přidávat další produkty. Poštovné a balné je stanoveno paušální sazbou bez rozdílu vah i rozměrů zásilky.

  4. Přejděte do košíku
    Kliknutím na Košík přejdete k jeho přehledu. Zde můžete košík ještě upravovat – přidat/odebrat množství jednotlivých produktů nebo přidat další produkt popř. některý vymazat.

  5. Zadání dodacích údajů a výběr způsobu dodání a úhrady
    Objednat můžete jako registrovaný uživatel nebo jako host. Vyplníte adresu pro doručení a vyberete způsob dopravy a platby.

  6. Odeslání objednávky
    Objednávku potvrďte. Na e-mail vám přijde automatické potvrzení přijetí objednávky. Pokud e-mail neobdržíte do několika minut, podívejte se do složky označené jako SPAM nebo Nevyžádaná pošta.

Zjištění stavu objednávky

  • Telefonicky nebo e-mailem
    Stav objednávky si můžete rovněž ověřit telefonicky nebo e-mailem. Uveďte číslo objednávky nebo vaše jméno.

Vyřízení reklamace

Zcela výjimečně se může stát, že zásilka k Vám dorazí s poškozeným obalem. Zkontrolujte obsah balíčku před dopravcem, na pozdější reklamaci nebudete mít nárok. Pokud by některý produkt v zásilce byl poškozen nebo dokonce chyběl, balíček nepřevezměte a sepište s Českou poštou protokol o reklamaci.

  • Jak postupovat při reklamaci
    Pokud by některý produkt v zásilce byl poškozen nebo dokonce chyběl, balíček nesmíte převzít. Sepište s Českou poštou protokol o reklamaci a nám zavolejte nebo napište e-mail se sdělením, co je s Vaší objednávkou v nepořádku. Uveďte číslo objednávky a Vaše jméno.

  • Záruka vrácení peněz
    My se s vámi domluvíme na vrácení peněz, poskytnutí slevy nebo novém odeslání produktu na naše náklady.